donderdag 31 januari 2013

Boek-a-dootje















Hier laat ik een jullie een kadootje zien wat ik onlangs voor een vriendin heb gemaakt. Ik heb al verschillende van dit soort kadootjes in verschillende groottes en diktes gemaakt. Blijft leuk wat je er allemaal mee kunt en in kunt stoppen.
Het is een soort boek-a-dootje geworden. Aan de linkerkant zit een tag met een label en daarin een kadobon. Rechts in het "boekje" zit een klein gastenzeepje en dit wordt op z'n plaats gehouden door een strik van tule die onder de rand is vastgemaakt. Het boekje sluit met een magneetstrip.
Het papier is van Miss Caroline.De bloemen-stempels voor op het boekje komen uit dezelfde serie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet