vrijdag 26 april 2013

Basic felicitatiekaartje zonder stansen of mallen

Dit was een leuke uitdaging! Een kaartje maken zonder stansen of mallen. En het is gelukt! Al vind ik het persoonlijk wel veel leuker om stansen en malletjes te gebruiken.



De basis is donkerrood linnenkarton. Het dessinpapier is van MD Romantic Vintage paper bloc, het plaatje MD vk9518 en de stempels MD EC0120. Verder heb ik kant gebruikt van Papermania Vintage Notes, plakparels, paperflowers van Prima Marketing, papieren roosjes, satijnen roosjes en satijnlint.
De labels zijn vastgeplakt met een strookje papier even hoog als het label en 3 cm breed. Dit heb ik dubbel gevouwen en naar het midden toe rond afgeknipt. Zo kan het label "open en dicht".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet