maandag 15 april 2013

Labelkaart

Afgelopen woensdagavond heb ik mee gedaan aan de SOL op de "kaarten maken met Tiets" club!
Jenny heeft ons een erg leuke kaart laten maken!
Dit is mijn resultaat...




Ook hier heb ik gebruik gemaakt van de Kaisercraft Secret Bird Society Collection.
Verder craft en lichtgroen cardstock, Randpons doily lace van Martha Stewart, vlinder- en tekststempel van Kaisercraft, swirl Joy! 6000/003, doily Wilton, tabjes van DieNamics stans, tekststempel "Thank You" van Studio g Ditto, de bloemen zijn gemaakt van een "servettafelkleed" en een stans van Crealies CL CF02, bewerkt met distressinkt en bestempeld met een tekststempel. Lintjes en knoopjes uit m'n rommeldoosjes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet