maandag 15 april 2013

Laden doosje / kaartje

Dit laden doosje heb ik gemaakt voor de BFF van mijn dochter. Die is binnenkort jarig en als je goed kijkt, kun je zien hoe oud ze wordt, hihi.
De laatjes zijn leuk om kleine hebbedingetjes in te stoppen, oorbelletjes of geld.
Weer eens wat anders dat zwart /wit!


 


Papier is van My Mind's Eye Meadowlark, alles is geïnkt met Dew Drop Platinum.
De tekst en label stempels zijn ook van MME, de ronde tekststempel is van Maya Road.
Voor de bloemen heb ik een wit "servettafellaken" gebruikt en de Crealies stans CL CF05, de tekststempel is van BoBunny.
De swirls zijn gestanst uit parelmoerkarton met een stansje van Double Do, net als het label aan de binnenkant van Magnolia Doohickey.
Ben benieuwd wat ze ervan vindt! Dochterlief vind het in elk geval superleuk om te geven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet