donderdag 4 april 2013

Restjes papier opmaken....

Van de laatste restjes papier van Prima Marketing heb ik deze kaart, 2 babykaartjes en 2 labels gemaakt.
Vind het zelf altijd leuk om te zien dat je met 1 papierlijn toch zoveel mogelijkheden hebt.
Ander kleurtje cardstock, andere stempeltjes en je krijgt toch weer een andere uitstraling.



Op deze kaart heb ik op de "postzegelstans" van MD gaatjes gemaakt met de Sew Easy en gestikt met borduurgaren en kleine kraaltjes. De kantstempel aan de zijkant is van Kaisercraft, van de andere stempels weet ik het merk niet. De groene-blauwe bloem is gemaakt van vloeipapier (4 maten, 2 bloemen per maat)



Voor deze labels en kaartjes heb ik de New Arrival stempels van Kaisercraft gebruikt.
Schattig!! Jongens en meisjesvariant zitten op 1 stempelvel, maar hier alleen de jongensvariant gebruikt.
Het lijstje om de stempel is van MD LR0268. Erg leuk om te gebruiken en mee te variëren! Ga ik vast vaak gebruiken!
De kleine kaartjes zijn eigenlijk kerstkaartjes van de HEMA. Maar ze zijn leuk van formaat, met envelopjes en de voorkant is mooi craft-kleurig. Achterop een leuke stempelafdruk en je hebt snel een leuk kaartje.
En ideaal om je papierrestjes op te maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet