vrijdag 3 mei 2013

2 Magnolia kaarten

Vandaag wil ik jullie 2 Magnoliakaarten laten zien. Beiden zijn gemaakt met het papier van My Mind's Eye "The Sweetest Thing" paper bloc 6x6". Voor het inkleuren van het afdrukje van de bovenste kaart heb ik mijn Derwent poltloden weer eens uit de kast gehaald. Lang niet meer gebruikt ;-). Het afdrukje is gestempeld op stempellinnen van Joy!

 


Rood en geel kaartkarton, de ronde mal is van Noor! Design 6003/1002. Op de cirkel zijn rode strass-steentjes geplakt. Bloemen gemaakt van Crealies stans CL CF 05 en weer van een nappa tafellaken, gestempeld met een achtergrond-stempel "ruitjes" met rode Ranger inkt. Natgespoten en verfrommeld laten drogen. De inkt loopt zo uit dat je een leuk effect krijgt.  Hier en daar zie je nog een stukje geruite stempel zitten. De blaadjes zijn van MD LR0226. De Magnolia stempels zijn Dot Butterflies en Kneeling Tilda

~~~~~~

De trapjeskaart is gemaakt volgens de aanwijzingen van de SOL van Chantal op1 mei bij de Magnolia Club.
Lijkt ingewikkeld, maar dat valt reuze mee! 





Craft, wit, rood en blauw kaartkarton. De afdrukjes zijn weer gestempeld op stempellinnen. Tilda with Dot Bow op de voorkant met distressink en Tilda with Christmas Baked met Derwentpotloden. De Dot Butterflies zijn gestempeld op dessinpapier en uitgeknipt. De border is van Lin & Lene, ook hier de Noor! sencil 6003/1002 gebruikt. De harten zijn van MD Craftable heart CR1225 en Scandinavian Heart CR1228 (kleinste maat). Verder de Creatable Tiny Flowers 1 en 2 LR0248 en LR0249.
Afgemaakt met paperflowers in bijpassende kleuren en satijnen roosjes. De bedel, brads en knoopjes komen uit mijn verzameldoosje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet