vrijdag 6 september 2013

Zomers theehuisje

Eindelijk kan ik hem plaatsen........
Heb het doosje al even geleden gemaakt, maar omdat het voor m'n broertje en schoonzusje bedoeld was, wilde ik het niet eerder laten zien dan zij deze gekregen hadden!
Dit leuke papier komt bij de Actiewinkel vandaan ;-) Geweldig leuk papierblok!
Ze zijn druk bezig een huisje op te knappen en omdat hun huisnummer 109 is heb ik dat op het "dakkapelletje" gestempeld. 
Onder het randje een stukje bolletjesband.
De roosjes zijn los geknipt van de strook en hier en daar op de takjes geplaatst. In elk hart een pareltje.
Zo ziet de achterkant eruit. Onder het dakje is helemaal een strook organzaband geplakt.
De vogeltjes van een mal van Lin & Lene. Het rondje in het raam is een uitdruk-stansje uit het papierblok.
Op de luikjes zij pareltjes geplakt als knopjes
Hier een close-upje van de linkervoorkant van het huisje. Kneeling Tilda uit de Sweet Rainbow collection gestempeld op canvas en ingekleurd met Distress Ink. Voor de stevigheid geplakt op wit karton en uitgeknipt. Ook het labeltje "Love" is een stansje uit het blok.
Zo ziet de rechtervoorzijde er uit. De gieter is ook een stansje uit het blok. De takjes zijn van Memory Box Blooming Vine. Deze heb ik op het hele huisje gebruikt. In z'n geheel of in gedeeltes.
Het dakje van het doosje kan eraf. Zo kunnen de theezakjes bijgevuld worden.
Achterin het doosje is ruimte voor een kaartje of label.
Dit bijpassende label heb ik gemaakt op erin te stoppen met natuurlijk een persoonlijke wens!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet