vrijdag 18 oktober 2013

Wat haakwerkjes om te laten zien...

Afgelopen tijd ben ik lekker aan het haken geweest en dat wilde ik ook even laten zien...

Dit is één van de waxineglaasje die ik omgehaakt heb. Het garen komt gewoon bij de kringloop vandaan. 
Ook de hartjes heb ik al in allerlei kleurtjes en groottes gehaakt. Met één of meer bloemetjes, blaadjes, knoopjes, belletjes.....
Leuk voor aan je sleutel, tas of waar dan ook!


Er worden weer een aantal baby's verwacht in de familie en dan is het altijd leuk om even wat te geven.
Het patroontje is gekocht bij  Tjeempie.com


Voor een kraamkadootje heb ik dezelfde slofjes gehaakt, maar met een extra randje en met een lintje door de gehaakte knoop.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet