donderdag 14 november 2013

Harmonicaboekje / kaart

Eindelijk weer eens post van mij! Dat heeft veel te lang geduurd! 
We hebben nog steeds maar 1 computer en als de kids huiswerk moeten doen of manlief is naar iets op zoek.... dan gaan zij voor ;-(
En op mijn vrije dagen had ik allerlei afspraken en was gewoon niet in de gelegenheid eens even rustig te gaan zitten om het één en ander te laten zien.

Ik heb genoeg gemaakt de afgelopen tijd, dus ik zal proberen regelmatig wat nieuws op mijn blog te laten zien!

Onlangs heeft Mieke een SOL verzorgt op de KMMT-club.
Dit is wat ik er van gemaakt heb.
In de voorjaarsvakantie had ik bij Doe@ding prachtig papier gekocht 
van Pion Design; Alma's Sewing Room.
Dat wilde ik graag eens gebruiken en de kleine afbeeldingen passen leuk in dit miniboekje.
Voor dit boekje heb ik offwhite, donkergrijs, zwart en lichtgrijs cardstock gebruikt.
De plaatjes en labels komen allemaal van het scrapvel.
Verder heb ik de Spellbinder Label One stans gebruikt, de middelste 2 maten.
De paspop is van Memorybox (tall dress form)
De knoopjes zijn uit cardstock en scrappapier gestanst met de Die Namics Button Quartet.
De witte swirl is ook van Die Namics.
De kant border is van Noor! Design, de lichtgrijze swirl van MD LR 0271.
De stempels  zijn ook van MD EC 0131
Het klosje is een stempel en heb ik omwikkeld met naaigaren. Schaar is van MD LR 0194.
Het lint om het boekje dicht te strikken is van Boekenvoordeel. 
Verder gebruikt; een stukje kant, parellint, glansdraad voor de knopen, organzalint, pins en plakstrass.
Zo ziet de achterkant van het boekje er uit als het open staat.
Alle randjes heb ik bewerkt met Viva Inka Gold, kleur graphit









1 opmerking:

  1. Ongelofelijk........ wat maak jij een prachtige dingen!!! Ik heb dit boekje op de SOL van Tiets gezien, maar jij hebt er echt een kunstwerk van gemaakt zeg, onwijs mooi en lekker druk, daar houd ik ook wel van.........
    groetjes van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet