vrijdag 29 november 2013

Magnolia Kerstkaart Happy Xmas

Hallo bezoekers van mijn blog!
Leuk dat jullie komen kijken!
Deze keer een kerstkaart om te laten zien.
Gemaakt met het prachtige papier van BoBunny Woodland Winter en een oudere Magnoliastempel, Tilda with Christmas Cracker (2009). Ik blijf deze leuk vinden...
De basis is van kraft.
Tilda is gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met Distressink Vintage Photo
 en haar huid met Tattered Rose.
Het afdrukje is uitgeknipt en en op een ovaal van kraft geplakt. Er omheen wat Frantage shabby bleu en wat stempeltjes van muzieknootjes met daarin een strass-steentje.
De stempels zijn ook van BoBunny.
Verder heb ik gebruikt; Noor! 6002 - 2021,  ijskristal van Marianne Design en CR1257, sleetje, MemoryBox Madeira Corner.
Tekststempeltje van MD, satijnen roosjes, paperflowers, brad, 2 belletjes, stukje jute touw en witte balletjes losgeknipt van een takje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet