zaterdag 16 november 2013

Naamslinger in craftzak

Een kennis van ons is afgelopen week bevallen van een dochter.
In plaats van een kaartje heb ik deze naamslinger gemaakt. Even iets extra's dan alleen een kaartje.
Ook hiervoor heb ik een craftzak gebruikt.
Deze is wel wat groter, anders paste de slinger er niet in....
Het papier komt van een blok van de Action. Lekker rose en meisjesachtig!
Aan de bovenkant zijn 2 gaatjes gemaakt met een koordje er door heen om het zakje dicht te strikken.
De bodem van de zak is eerst vastgeplakt, omgevouwen en aan de zijkanten met tape vastgeplakt zodat er ruimte is om 2 labels in te schuiven.
De stempels die gebruikt zijn, zijn allemaal van Kaisecraft.
De labels zijn gemaakt van wit parelmoer kaartkarton.
De vlaggetjes en de label voor op het zakje zijn gemaakt van linnen tafelzeil. 
Op de foto niet heel goed te zien, maar het is net echt linnen. Ziet er mooi uit en verwerkt makkelijk.
De achterkant van het zeil ziet er net zo uit als de voorkant. 
De ovale vormen zijn van Spellbinders Nestabillities, Oval en Floral Oval.
De swirl is van Die Namics Fancy Flourish, de bloemetjes van MD COL 1323.
Tussen de vlaggetjes zijn houten kralen geregen.






2 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb je een verkeerde naam voor je blog gekozen, het zijn geen funny creations, maar werkelijk prachtige creations............ ik zit te genieten hoor, ga zo door.
    groetjes van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet