donderdag 13 februari 2014

Kraftkaart en Tag

Laatst bij de Zeeman ontzettend leuke papierblokjes gekocht.
 Het is wel echt papier, dus niet stevig, maar wel met hele leuk printjes!
met de zwart / bruine heb ik deze kaart en de tag gemaakt.
Het plaatje is gemat op kraft en zwart cardstock, eronder een stukje jute.
Uit de restjesbak bijpassende bloemetjes gezocht. 
De labeltjes zijn afgesneden van het middelste gedeelte wat overblijft na het stansen van de cirkel achter het plaatje. 


De Tag;
Gesneden van een stuk passe-partout karton
De stempels zijn allemaal van 1 stempelvel van Tim Holtz. Gestempeld op kraft en uitgeknipt.
De fotostrip is van HobbyIdee 0047. Dit is een strip van 4, maar hier heb ik een "raampje" van afgesneden.
Ook weer een stukje jute onderaan geplakt.



1 opmerking:

  1. Hoi Margreet ik zag je kaart op clubs, echt prachtig en je label vind ik ook schitterend geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet