vrijdag 25 april 2014

Stoere Vintage zwemtas

Vorig jaar zag ik dit mooie vintage tafelzeil. Het leek me een gaaf idee er een zwemtas van te maken.
Weer eens wat anders dan met papier aan de gang!
Deze week hebben we de abonnementen weer gehaald. Nu het nieuwe zwemseizoen weer van start gaat, moet de tas natuurlijk wel af zijn! Dus heb ik van de week weer eens wat uurtjes achter de naaimachine gezeten. 
En dit is de tas geworden!!



De rand is naar binnen gevouwen en verstevigd met vlieseline.  Aan de bovenkant zijn om de 10 cm nestelringen geslagen (Leuk om te doen!!!)
Het band heb ik bij knopenwereld.nl gekocht en dubbel gestikt om zo een stevige band te krijgen.
Aan de binnenzijde heb ik rood geblokt tafelzeil gestikt. Zo is de tas goed waterbestendig ;-)
Ook zit er een zakje in met een rits voor fietssleutel, wat geld of wat dan ook.





1 opmerking:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet