donderdag 8 mei 2014

Kraftkaart, maar dan anders...

Gisteravond heeft Marja weer een ontzettend leuke SOL gegeven bij de KMMT-club.
Een dubbele kaart met vouw en in de vouw een flap geplakt.
In het envelopje kan geld of een klein kadootje gestopt worden.
Mijn kaart is een beetje anders geworden. De vouw had aan de bovenkant gemoeten, maar ik plakte mijn envelopje verkeerd. Mijn vouw zit nu aan de onderkant.
Toch is het resultaat erg leuk geworden (al zeg ik het zelf ;-))
Kraft, cremekleurig glanskarton, dessinblok van DécoTime (Action)
Plaatje; Nellie's Vintage Seaside NEVI005
Kader om plaatje; Marianne Design CR1240
Swirl; DieNamics Fancy Flourish
Border; Memorie Box Pristine border
Labelstempel; Stampendous Small tag 
Stempels; Panduro hobby Vibeke Spigseth 510120
envelopje komt van een scheurblokje van postpapierenzo.nl
Verder gebruikt; jute touw, plukje sisal, paperrose, satijnen roosje, 2 rozenknopjes, eyelets, brad, meeldraadjes en paperflowers
Alle randjes, bloemen en vlinders zijn bewerkt met Viva Inka Gold Altsilber.
Close-upje van de voorkant.
Zijkant van de kaart.
De voorkant van de flap als je de kaart opent.
De andere kant van de flap met de border en de tekststempel.
Het envelopje; deze zit op een scheurblokje. De vouwlijnen zijn aangegeven.
Op de achterkant van het envelopje kun je nog een naam schrijven en aan de binnenzijde staan lijntjes voor een wens of tekst.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet