woensdag 25 juni 2014

Kaart; Letters from Paris

Deze kaart heb ik gemaakt volgens de SOL die Jennie vorige week gaf op de KMMT-club.
In een enthousiaste bui had ik alle papiertjes van tevoren doorgestikt met de naaimachine.
Omdat het altijd een verrassing is hoe de SOL wordt, wist ik niet of het mooi zou zijn,
maar eigenlijk vind ik het wel erg leuk! Toch eens vaker doen.
Probleem is alleen dat de tafel al vol ligt als ik aan de freubel ga.......herkenbaar? 
De basis is kraft, dessinpapier is van Wild Rose Studio; Letters from Paris
De bloem is gemaakt van een pons van Joy! Paper Blossom rose en een dessinpapiertje uit het blok en bewerkt met glimmermist.
Eiffeltoren Marianne Design CR 1220
De tag is geschoven in de pocket op de kaart. 
De stempel is van Kaisercraft; CS 137 texture birthday.
De rand is bewerkt met een Martha Stewart pons.
Op de pocket zit een gestanste kant-border Noor! 6002/0260
Daaroverheen een strookje papier bestempeld met "especially for you" 
van Prima Marketing #570095 Anna Marie
De tekst rechts is van Kaisercraft.
Het plaatje met de Eiffeltoren komt van Studio Light Très Chic STAPSL1289 evenals het postkaartje op de voorkant van de kaart.
De wreath om het plaatje is van Craft unlimeted en is te koop bij Boekenvoordeel.
(Om eerlijk mijn mening te geven; ik vind het geen fijne mal.)
Op de wreath roze plakpareltjes.
Het hoekje is van Spellbinders; Corner Flourish Two
Kant komt uit eigen voorraad.
Zo zit het flapje op de achterkant vastgeplakt. Deze had ik van te voren ook al doorgestikt











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet