donderdag 26 juni 2014

Kerstkaartjes in juni

Lekker op tijd, weer eens kerstkaartjes gemaakt......
 Gemaakt met een scrapkit die ik een paar jaar geleden heel voordelig op de kop getikt had, maar nog nooit iets mee gedaan heb;
Tattered Angels Glimmer Glass Album.
Hierin zit een album in om te scrappen en allerlei leuks om te pimpen. 
Ook zaten er 3 flesjes glimmermist bij, wat voor mij de reden was om het complete setje aan te schaffen.
Betaalde er nog geen €5 voor!!

Uit het setje heb ik volgende gebruikt;
Dessinpapier, strookjes tekst, chipboard skies, 
een mask stencil van ijskriskal op het label van de bovenste kaart.
Het label is bewerkt met Distress Ink en Glimmermist
De 2 sneeuwsterren zijn zelfgehaakt.
Muziekpapier komt van de kringloopwinkel.
vintageplaatje MD VK9521
cirkel hart MD CR1251
takjes Joy! 6003/0028 en 6003/0026
takje ster MD LR0229
stans ijskristal Joy! 6002/2018
Overige materialen; houten bloemetje en knoopjes, paperflowers, satinflowers, satijnroosjes,
brad ijskristal bewerkt met alcohol ink espresso,
jute, kant, touw, lint, kraftlabeltje, plakstrass.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet