dinsdag 2 september 2014

Card in a box

Heb dit al zo vaak langs zien komen op blog's, Pinterest en noem maar op...
en wilde het ook eens uitproberen. Leuk om te maken, hoor! Er zijn zoveel variaties mogelijk!
Daar volgen er nog wel meer van denk ik!
De foto's zijn helaas niet zo duidelijk. Het kaartje is inmiddels al verstuurd, dus mooiere foto's van deze maken is niet meer mogelijk.
Het papier is van Marianne Design: Garden Party. Prachtig papier!!
De bloemen zijn gestanst met Joy! Vintage flourishes 6003/0024, de swirl nr. 4 6003/0008, de bladeren dun 6003/0026 en de tekst Liefs 6002/0298 zijn ook van Joy!
Het vogelkooitje en de vogeltjes zijn gemaakt met een stans van Lin & Lene.
Ik heb met strookjes mica geprobeerd wat meer diepte te creëren.
Ook zijn er wat uitgeknipte bloemen van het dessinpapier tussen verwerkt.
Met plakpareltjes en een stukje kant aan het kooitje heb ik deze "Card in a box" afgewerkt.



1 opmerking:

  1. Wat een schitterende Card in a Box heb je gemaakt.
    Heb ook even rondgesnuffeld, wat veel moois!! En... als ik me niet vergis... zit jij ook bij de Marianne Design Club toch?
    Ben in ieder geval gelijk je volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet