vrijdag 26 september 2014

Deurkrans "uit de tuin"

Deze keer eens wat anders om te laten zien!
Het is lang geleden, om precies te zijn december 2013 😊, dat ik een krans gemaakt heb om de voordeur een beetje op te leuken. 
Omdat de herfst ook zoveel moois te bieden heeft, kreeg ik helemaal zin om eens lekker aan de slag te gaan.
Een strokrans heb ik eerst omwikkeld met mos en daarna toefjes gemaakt van bloeiende hedera met hortensia en sedum uit eigen tuin.
Als laatste stukjes boomschors en lariksappeltjes met een lijmpistool er tussen geplakt.
En nu hopen dat deze zo lang mooi blijft tot het tijd is voor een kerstkrans!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet