zaterdag 6 september 2014

Naamslinger Liam

Onlangs hebben we er weer een neefje bij gekregen; een heel klein schattig ventje met de naam Liam!
Voor hem heb ik deze naamslinger gemaakt, en ja, weer met de uiltjes!!
Iedereen vind dit nog steeds zo leuk!
Ik probeer er wel iedere keer een andere draai aan te geven om toch een originele slinger te geven.
De basis is weer linnen tafelzeil van de Kwantum. Bovenaan het ik een strookje geruite stof genaaid, waar koord doorheen geregen is. 

De uiltjes MD COL 1302 zijn gestanst uit donkergrijs, lichtblauw en wit vilt en zitten op een takje MD LR 0256 Branch and Flower 1 gestanst uit Wood Texture Paper Bloc van Joy! 6011/0304
Op de uiltjes aan de uiteinden heb ik op het lijfje 2 knoopjes op elkaar geplakt  en er een stukje touw doorheen geknoopt.
De letter zijn gestanst met een Xcut Alfabet Die.

Bij een eerste kindje hoort ook een kraammand. De labeltjes heb ik bewerkt met een mask van Memory Box en gesso. Daarna een frame erop gestempeld met de nummers erin. Met blauwe en bruine inkt nog wat teksten hier en daar gestempeld en aan het label een eendje gehangen (MD LR 0307 Rattle)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet