maandag 17 november 2014

December Groetjes

Een kaartje in niet traditionele kerstkleuren. 
Daar moest de sketch van november bij KKMT aan voldoen.
Ik heb het kaartje gemaakt in grijs-groene / kakikleurige tinten. 
Als accent heb ik een DewDrop Brilliance in de kleur Olive gebruikt voor het inkten van de randjes en stempelafdrukjes.

 Dessinpapier komt van Craft Sensations Authentic Colors of Christmas
Plaatje MD VK 9522
Organza bloemen MD JU0918
Stempel Postcard Joy! crafts 6410/0113
Ster Swirl Joy! crafts 6002/0358, deze heb ik verknipt en de hoekjes als blaadjes onder de bloemen geplakt
Onder de bloemen een dubbele Swirl Joy! crafts 6002/0359
bloemen uit dessinpapier met Crealies Set of 3 ne 13
December groetjes Joy! crafts 6410/0117
Muzieknootjes Amy Design AD10015
Overig;
stukje kant, plakparels shell-kralen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet