maandag 10 november 2014

Mini album Roses

Mijn eerste project voor het designteam van Kimya!
Deze staat vanaf vandaag op kimyaverpakkingen.blogspot.com
Spannend hoor! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik heb een mini-album gemaakt van 3 kraftenveloppen.
Designpapier is van Scrapberry's paperpad Legy. Prachtige kleuren, en rozen! Daar hou  ik van.
Het thema van het albumpje is dan ook geworden "'Roses"
Op internet heb ik een aantal quotes opgezocht en deze geprint op kraft.
Ook is er ruimte om nog wat foto's toe te voegen.
De voorkant van het album sluit met 2 houten knopen en een touwtje. De knopen heb ik met een rood knoopje vastgenaaid in het papier.  
Op de binnenkant van de sluitflap een etiket.
 In de eerste en laatste envelop is een tag / foto-mat geschoven.
Dit zijn de tags, de tabjes zie je nog zitten als het album dicht zit.
De eerste pagina, de rechterkant kan open geklapt worden. 
Onder de flap kan een foto geschoven worden.
 De open geklapte pagina. In het midden een pocket met 2 tags.
De tags zijn beplakt en gestempeld.
Onder de strook met "lijstjes" kan een foto geschoven worden.
De volgende pagina met ook weer een pocket waar tags in zitten. 
De linkse tag is een stans van Memorybox met een geprint plaatje op canvas.
Het album van de bovenkant open. 
De rug van het mini-album. Voor de stevigheid beplakt met een strookje karton en een lintje. 
De achterkant van het album.

Gebruikt materiaal;
Kimya: 
kraftenveloppen 13 x 17,5 cm,
Joy! label 5,6 x 11,2 cm,
Joy! kraftkarton
Etiket zwart Handmade with love,
rood en jute touw, kant, wire, houten knopen
Overig: 
Dessinpapier Scrapberry's paperpad Legy,
stempels Prima Marketing # 575847,
Scrapberry's French Yourney SCB 4901001b,
Panduro Hobby #510120
Satijnlint kant en la vie est belle
Plaatje Pion Design
koord met strikjes
 MD LR 0217 Anja's vintage swirl
MD CR 1240 vierkant "lijstje"
Tab Die Namics
Memorybox Blank Ticket
papieren en satijnen roosjes
koperkleurige brads
Het plaatje van de roos op de achterkant komt uit een vel kadopapier van PIP Studio








1 opmerking:

  1. Het is weer geweldig mooi Margreet!!
    Echt heel knap gemaakt.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet