woensdag 17 december 2014

Kerstdecoraties 2014

Hallo blogvriendinnetjes,
Het is alweer even geleden dat ik wat geplaatst heb.
De afgelopen weken is het behoorlijk druk geweest en daarbij een virusje wat er voor zorgt dat ik niet al te veel energie heb, tja, dan schiet het er ook een beetje bij in om een berichtje op mijn blog te plaatsen.
Toch wil ik hier nog laten zien wat ik aan groendecoraties voor de kerst heb gemaakt.
Altijd erg leuk om te doen en het huis gaat er altijd zo heerlijk van ruiken!
Deze guirlande hangt in de woonkamer op de scheiding van voor- en achterkamer.
Dit boompje heb ik een paar jaar geleden gemaakt van stroken van piepschuimbollen, bekleed met berkenschors, mos, tillandsia, en plukjes nepsneeuw.
Het kan uit elkaar gehaald worden van de pin waar alles op geschoven is.
Weer even vers mos, eucalyptusblaadjes en tillandsia en het staat weer gezellig! 
Een hoekje in de vensterbank. 
Een -krans, maar dan anders- aan de voordeur. Het idee vond ik op Pinterest.
Een beetje aangepast naar eigen idee en voorraad ;-)
De foto is wat donker, maar het resultaat is erg leuk! 
 Voor mijn moeder heb ik deze schaal nog opgemaakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet