vrijdag 19 december 2014

Seasons Greetings met Heather Digi

Deze maand mocht ik voor de clubhome op de KMMT-club een kaartje maken 
met de digi van Heather Valentin die zij weer beschikbaar stelde voor de club.
Nog meer mooie digi's kun je vinden op (http://lacysunshine.blogspot.nl)

Omdat ik al zoveel kaartjes gemaakt heb met andere kleurtjes, besloot ik deze in rood / roze / groen te maken en te kleuren.
Voor een keertje best leuk, maar niet helemaal mijn stijl;-)
De digi is gekleurd met Docrafts Artiste watercolour dual tip pens.
Voor leuke effecten heb ik als bont Stampendous Fuzzy fun flock gebruikt.
Als sneeuw  op de grond en vlokjes in de lucht Craft Emotions foam ball clay.
En op de boompjes Puffy velvet marker.
Deze heb ik verhit zodat het een beetje gaat "puffen"
 Met de Pearl pen van Viva Color Silver chrome nog wat accentjes aangebracht op bril en brievenbus.
Verder gebruikte materialen:
Stempel MD Stampfairy SF 1118
gestempeld met evergreen van VivaColor
Panduro Jewellery nylon cord
Yvonne Creation Christmas star tree YCD 10002
Lin&Lene border 1201/0021
MD LR 0142 mini poinsetta
Noor! Design label 6002/0269
doily hart, belletjes, plakstrass


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet