woensdag 21 januari 2015

25-jarig jubileum

Een collega van mijn man viert zijn 25-jarig jubileum.
Daar hoort natuurlijk ook een felicitatie bij.

Voor deze tag heb ik het mooie papierblok gebruikt van Marianne Design: Vintage Men 
Dit blok had ik al even liggen, maar nog niets mee gemaakt.
Wat een prachtig papier zeg! 
Een plaatje van de gereedschapskist, 
met een knipoog naar jarenlange werkervaring in de metaaltechniek
Onder het plaatje een strook jute en hier en daar wat losse bewerkte gears.
Van het stuk dessinpapier een pocket gemaakt en daar zijn 2 tags ingeschoven.
Op de ene een barcode stempel "Congrats" en op de andere een persoonlijke tekst geprint.
25-jarig jubileum met de typewriter key stempels.
De rand gears heb ik gestanst uit koperkleurig metaalfolie en bewerkt met alcohol ink.
Linksboven zie je nog een stukje van het onbewerkte metaalfolie liggen.
Gebruikte materialen:
Papier PK 9116 van Marianne Design
plaatje Studio Light STAPIN1315
rand Gears Noor! Design 6002/0288
losse Gears Noor! Design 6002/0287
Barcode stempel Noor! Design 6410/0305
Label Noor! Design 6002/0348
Typewriter keys Noor! Design 6410/0078



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet