zaterdag 3 januari 2015

Eerste berichtje van 2015

Het eerste blogberichtje van 2015!

Niet meteen een blogpost om van alles te laten zien, 
maar ik wil graag nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog! Leuk!
 Ik hoop dat ik jullie inspiratie kan geven en natuurlijk dat je kunt genieten van de posts op mijn blog.
En wat een leuke reacties heb ik gekregen op de bloghop van Kimya! Ben echt blij verrast!

Ook ben ik het nieuwe jaar begonnen met de CAL van 2015.
Een paar maanden geleden heb ik de Facebookgroep hiervan gevonden en ben helemaal verliefd geworden op de mooie dekens die daar geshowd worden!
Begin november ben ik na veel twijfel toch begonnen aan de CAL 2014 en ben daar nu mee gevorderd tot week 20. Erg leuk om te doen!



Zo leuk, dat ik besloten heb ook in 2015 mee te doen.
Dit  wordt een megagranny. Een deken voor op mijn dochters bed.
Het behang hebben we gebruikt bij het uitzoeken van de kleurencombinatie. Dat was nog best lastig, De blauwige kleur van het behang zit niet in het assortiment, maar we zijn tevreden;)
Deze CAL ga ik haken met de Stonewashed van Scheepjes in de kleuren 
Crystal Quartz, Amazonite, Bleu Apatite, Boulder Opal, Black Onyx en Moon Stone.



Het begin van de CAL, heb nu al weer zin in volgende week vrijdag om er mee verder te gaan!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet