woensdag 25 maart 2015

Kaart Vogelhuisje

 28 februari heeft Raffaela op de FB-group van Dutch Doobadoo een SOL gegeven van dit leuke vogelhuisje.
Als je wilt weten hoe je deze maakt, kun je hier klikken.
Voor het eerst heb ik meegedaan aan een SOL van DD. 
Ik zag steeds zulke leuke en originele ideeën voor het verwerken van materialen van Dutch Doobadoo!
Zeker een aanrader om vaker mee te doen.

En dan de grote verrassing...........heb ik ook nog een prijs gewonnen met deze uitvoering van de SOL!!
Een leuk pakket met verschillende materialen van DD! Super toch?
20150313_121606.jpg wordt weergegeven




Gebruikte materialen:
Dutch Doobadoo Card Art Home en Cardboard Art Birds
Noor! Designpaper Spring 
Noor! Design kant border 6002/0260
Noor! Design Vintage Flourishes Leaf 6003/0047
Marianne Design LR0256 branches
kant, parelbloemetjes, organza lint, paperroses, stukje touw.
De randjes zijn bewerkt met Crackle Paste

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet