zaterdag 18 april 2015

2e CAL 2015 in mijn favoriete kleurtjes

Na een paar weken haken aan de CAL 2015 met de Stonewashed van Scheepjes, was ik zo verliefd op deze prachtige deken, dat ik besloot aan een 2e te beginnen.
Wel optimistisch, maar het lukt nog steeds aardig.
Deze haak ik met katoenen garen van RIO in 3 kleurtjes roze (708, 710 en 730) en wit. Het zandkleurige garen is van Katia Monaco Baby color 10 en het roze glansgaren is ook van Katia Isis color 12.
Inmiddels ben ik al wel wat verder gevorderd met de deken, maar ik zal hier toch even een foto laten zien van een paar weken geleden.
Binnenkort zal ik ook weer eens wat foto's van de andere deken plaatsen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet