woensdag 24 juni 2015

Challenge Noor! Design Juni memohouder

Tiets heeft weer een leuke uitdaging gemaakt voor Noor! Design.
Van deze challenge heb ik het volgende doosje gemaakt.
De beschrijving kun je hieronder vinden.
http://noortje-design.blogspot.nl/2015/06/noor-design-challenge-juni.html

Onlangs heb ik van wat kadobonnen de serie  "Creative with Chalk" van Studio Light aangeschaft.
Op het hartjespapiers staat een leuke print met Save the date. Dit vond ik wel toepasselijk voor deze memohouder.
Achter het dessinpapier op de easelkaart de cirkel swirl van Noor! Design 6002/0303
Onder de toef bloemen de swirl Vintage Borders van Noor! Design 6002/0359
Over het kaartje een strookje kant met een dun organza lintje gestrikt door een schattig hartjesknoopje.
Tussen de bloemen zijn nog 2 hartenpins gestoken.
De easelkaart blijft makkelijk staan door de 2 hartjes uit ribbelkarton.
Deze zijn gestanst met het kleine hartje van Joy! crafts 6002/0446.
Zo'n zelfde hartje is ook achter de bloemen geschoven.
Om het laatje makkelijk open te schuiven een handvaatje vastgezet met 2 bradjes.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet