donderdag 10 september 2015

Messy album 40-jarig huwelijk

In augustus waren mijn ouders 40 jaar getrouwd.
Iets om blij en dankbaar voor te zijn.
En een dag om terug te kijken op zoveel jaren samen.
Daar hoort natuurlijk ook een passend kado bij.
In het album hebben is een vakantiebon "verstopt".
Met al die envelopjes past dat ook prima!
Ik vond het leuk om de trouwfoto's van mijn ouders te verwerken in dit album.
Hiervoor heb ik de foto's in sepia afgedrukt, omdat dit het allermooist bij het prachtige dessinpapier van Santoro past.

De basis van het album is een messy pakket wat je kunt kopen bij Kimya
Dit album doet ook mee aan de wedstrijd die hier aan gekoppeld is op de KMMT club

Veel kijkplezier!
Om het album leuk weg te geven, heb ik er een bijpassend tasje van gemaakt.
Dit krafttasje was oorspronkelijk hoger, maar ik heb er een gedeelte af gesneden en aan de binnenkant opnieuw bevestigd. Zo past het album er precies in. 
Op de achterkant van het tasje een foto van het bruidsboeket. 
 Een close-up van de bloementoef met een zelfgehaakte roos.
In het zakje achter de foto zit een label.
Het album en het tasje passen mooi bij elkaar. 
 Op de rug van het album is een messingkleurig ornament bevestigd met bradjes.
 Een closu-up van de bloementoef op het album met een zelfgemaakte pin, een messing ornamentje en een parelhartje. Langs het jute band is een parelsnoertje geplakt.
Het open album.
 Foto's van de verlovingsperiode en het uitzoeken van de ringen.
 Ook hier weer een zakje met label achter de foto.
 Verliefde tortelduifjes.
 Overal in het album zijn vlinders te vinden, hier als border boven de foto links.
 In het album zijn veel spulletjes gebruikt die bij Kimya te vinden zijn.
Hier een klein graspapieren envelopje.
 Ook op deze pagina zijn losse labels verwerkt.
De randen van de foto's zijn allemaal opgeschuurd.
 Sizzix heeft leuke losse kaders met tekst die als een passepartout over een foto passen.
In alle enveloppen zijn labels verwerkt. 
Ook het gedicht wat mijn lieve zus bij de vakantiebon gemaakt heeft zit er in. 
 De labels met pocket, gedicht, bon en foto's
Op de achterkant van het album een gestempeld label van Viva Decor.
En uiteraard is dit album met veel liefde gemaakt!




1 opmerking:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet