woensdag 21 oktober 2015

Soutbay omslagdoek van Unikat, Scheepjes Fancy to Flight shawl en vlaggenlijn

 De afgelopen maanden ben ik heerlijk bezig geweest met haken.
Het haken aan de CAL 2015 dekens is even blijven liggen. 
Met de zomerwarmte is het niet zo lekker om onder zo'n warme deken te haken.
 Inmiddels ben ik er wel weer lekker mee aan de slag gegaan.

Al het leuks van de afgelopen maanden zal ik ook hier even showen
Van een bol Unikat in de kleur pepermunt heb ik deze southbay omslagdoek gehaakt.
Een heerlijk soepel vallende doek en prachtig van kleur!
Het is net een toverbol als je aan het haken bent, spannend welke nieuwe draad er nu weer tevoorschijn komt.



 Ook heb ik meegedaan met de CAL van Scheepjes; Fancy to Flight in de Peacock kleuren.
Het resultaat vind ik wel mooi, ook al zou ik niet zo snel nog een keer haken met dit linnen garen. 
De shawl is behoorlijk zwaar, voordeel is dat ie goed om je schouders blijft hangen.




Een heerlijk klusje in de zomer was het haken van deze vlaggenlijn.
Bijpassend bij de stoelkussens en een leuke versiering in ons tuinhuis.
Het patroon komt uit het boek "Haken en Kleur Buiten''
De vlaggetjes heb ik al hakend aan elkaar bevestigd. 
De lijn is lekker lang, 24 vlaggetjes en in totaal ruim 12 meter.


  

1 opmerking:

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet