woensdag 2 december 2015

DT dag bij Kimya 28 november 2015

Wat was het gezellig afgelopen zaterdag in Arkel bij Kimya Verpakkingen!
Voor het eerst een DT-dag meegemaakt! Zo leuk om alle meiden nu ook in het echt gezien te hebben! Een aantal kende ik al, dus het was hoog tijd om de anderen ook te ontmoeten. Het was een gezellige boel met al die kwekkende dames! Heerlijk om even bij te kletsen in het echie!

Femke had voor ons een leuke verrassing bedacht, een pakketje om te oefenen met "Handlettering". Dat was voor mij nieuw, maar ontzettend leuk om eens uit te proberen en het is nog aardig gelukt ook (al zeg ik het zelf)
 Dus wie weet...zien jullie in de toekomst nog wel eens iets hiervan voorbij komen.

Ondertussen konden we lekker kletsen, lachen en ideetjes uitwisselen.
Ook was er genoeg tijd om lekker tussen alle Kimya spulletjes te snuffelen en onze voorraad aan te vullen.
Femke had daar natuurlijk al rekening mee gehouden, we kregen van haar deze leuke rode tas van vilt om te gebruiken bij het shoppen.

Verrassend dat je iedere keer wel weer iets nieuws tegen komt waar je weer een nieuwe uitdaging in ziet! Dat zie je wel aan de buit van vandaag!
Weer genoeg voorraad om leuke dingen mee te kunnen maken.
 Ook allerlei houten plakkers, bedels, hangers en knoopjes heeft Kimya in overvloed.
Altijd leuk om te gebruiken op m'n projectjes.
 Ik ben dol op de labels en etiketjes die bij Kimya te koop zijn. Die heb ik nooit genoeg.
Na een heerlijke lunch met verse broodjes heeft Tiets ons nog even een motivatieboost gegeven en hebben we weer een leuke planning voor volgend jaar op stapel staan.
Echt, jullie gaan weer een hoop leuke dingen zien in 2016 van het Designteam!
Ondertussen heeft fotografe Jolanda nog wat mooie foto's gemaakt van het team.
Nadat iedereen z'n laatste aankopen had gedaan zijn we gezellig naar "Kees" in Gorinchem gegaan om daar met z'n allen de dag af te sluiten. Heerlijk gegeten daar!! 
Meiden, het was een topdagje!
Bedankt voor jullie gezelligheid en ik kijk nu al weer uit naar de volgende DT-dag!

Liefs van Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet