woensdag 6 januari 2016

Mediosjaal met Lana Grossa Elastico Print

De afgelopen weken heb ik met heel veel plezier de afleveringen van Koffie & Wol van het Wolplein gekeken. 
Wat is Saskia Laan toch lekker vrolijk en enthousiast met al haar mooie haakwerken!

De bollen Elastico Print had ik al in de zomer gekocht om er een mooie omslagdoek van te maken.
Ik ben begonnen met een omslagdoek in granietsteek, maar was niet tevreden met het resultaat. Toen maar alles uitgehaald en begonnen met een ander patroon; de Penelope. 
Ook dat was geen succes met dit garen.
Waarom kan ik niet goed vertellen, maar ik was er niet tevreden over.
Toen ik de Medio sjaal van Saskia langs zag komen, dacht ik dat dit wel een leuk patroon zou zijn.En dit is het resultaat geworden! 

De sjaal heb ik gehaakt met naald 5 van 6 bollen Lana Grossa Elastico Print Color 513 en het randje en de franjes zijn gehaakt met 2 bolletjes Fibra Natura Cottonwood Color 41109 en naald 4,5.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet