dinsdag 22 maart 2016

Pocket Letter `Enjoy`

 Een tijdje geleden heb ik voor Sandra deze Pocket Letter gemaakt.
Die wilde ik graag ook aan jullie laten zien.
Ik vind het elke keer wel een uitdaging om er weer 1 te maken, ook al vind ik het erg leuk om te doen.
Maar ja, onze Sandra heeft al zo veel ervaring met de Pocket Letters, dan moet het wel extra mooi! :)


 2 labels die in het kleine kraftzakje geschoven worden.
 In de bloementoef komen alle kleuren weer terug die in het papier te vinden zijn.
 In het bovenste gaatje van de hoes is een bindring vastgemaakt met daaraan stukjes kant, lintjes met een kraal en blaadjes, een kwastje en een klein roosje bovenaan.
 De goodies in de achterkant van de pockets met een klein briefje
 en bij het opvouwen er nog een lekker gezichtsmaskertje in gestopt.
Uiteraard is de PL in een passend jasje verstuurd.


Van Sandra heb ik overigens ook een schitterende Pocket Letter gekregen!
Lekker roze! Ze weet waar ik van houd!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet