donderdag 3 maart 2016

Scrap & Bep van 25 februari

25 februari hebben we voor het eerst een Scrap & Bep gehad in de creatieve Kimya groep.
Tiets heeft weer een superleuk ontwerp bedacht, waar weer veel Kimyaspulletjes in terug te vinden zijn.
Een erg leuk projectje om te maken.
Als je wilt weten hoe je dit maakt, klik dan even op het Kimyablog.
Voor mijn uitwerking heb ik het papier gebruikt van Prima Marketing Tea Thyme collection. Een ouwetje, maar nog steeds favoriet bij mij!
Het ontwerp ziet er uit al een soort tasje.
De officiële versie kan een beetje open, maar zit vastgeplakt aan het voorste loonzakje.
 Ik heb de voorste flap open gelaten en gescrapt. Zo creëer je nog meer ruimte om te scrappen.
Deze 6 labels zitten in het tasje geschoven. Op 3 ervan is een fotootje geplakt.
Deze mooie oude fotootjes heb ik laatst van mijn oma gekregen.
Het zijn originele fotootjes van hun bruiloft in 1948.
Heel gaaf om deze te mogen gebruiken. 
Aan de zijkant zie je de aan elkaar geplakte loonzakjes. Deze zijn aan de bovenkant open waardoor er een pocket ontstaat om de labels in te schuiven. 
De voorkant is hetzelfde beplakt als de achterkant, maar de achterkant is zo gelaten. Het papier is van zichzelf al erg mooi!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet