dinsdag 31 mei 2016

Opruimpost

Tja, op verzoek van ons hoofd DT .......
of we jullie willen laten zien hoe we onze Kimya Voorraad opgeruimd hebben.

Op het Kimyablog kun je ook lekker spieken hoe de rest alles opruimt, of niet.....hihi.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nogal klein behuisd ben,
maar daar leer je ook oplossingen voor te bedenken!
Vanaf het begin heb ik alle Kimyaspulletjes apart in doosjes e.d. bewaard, 
omdat het fijn is dat dit niet tussen de rest van de voorraad komt.
Zo grijp je met een nieuw projectje niet gauw mis en overzie je goed wat je kunt gebruiken.
Dit verzoek was overigens wel een hele goede reden om alles weer eens even te ordenen en te sorteren.
Hebben jullie dat ook altijd? Na een projectje leg ik alles wel eens even gauw terug, maar op een gegeven moment ligt alles toch weer door elkaar. ;P
Sinds vorig jaar heb ik een heerlijke grote dichte kast voor mijn hobbyspullen.
Eerlijk gezegd past niet alles wat betreft mijn hobby's daarin, maar de meest gangbare dingen liggen daar lekker zo voor het pakken. En met de deur dicht lijkt het toch netjes!
 Dit is een grote houten bak, een onderdeel van een kastje van losse houten bakken wat ik ooit eens bij de Kwantum gekocht heb en zelf geschilderd. Daar liggen alle tasjes, vouwdoosjes en zakjes in.
 Daar boven op liggen de kraftdoosjes.
In een aantal doorzichtige bakken van verschillende grootte zijn de andere spulletjes opgeborgen.
Lint heb ik zoveel mogelijk op kleur in een gripzakje gestopt.
 In een andere bak zitten alle kraftzakken, envelopjes, loonzakjes en kadozakjes.
Ik schrok ervan hoeveel ik daar eigenlijk van heb!
 Deze bakjes zijn ook te koop bij Kimya en zijn ideaal voor alle kleine dingetjes;
knoopjes, kwastjes, veertjes, bedels, belletjes, houten plakkers, pailletten enz.
 Hier nog een aantal gesorteerde bakjes,
Links met allemaal houten labels, banners, plakkers, gespen, bradjes en stempels.
Daarnaast met rietjes, schelpjes, plastic vormen, glazen flesjes.
Dan nog een bakje vol met allerlei etiketten en stickers, echt voor elke gelegenheid wel iets!
Helemaal rechts een bakje met ATCblokjes, maskingtape en plaatjes.
 Ook 2 bakken vol met bruine en witte labels en diverse soorten kraft en gekleurde label.
 Dit is ongeveer wat mijn Kimyavoorraad is. Ahumm, lijkt ook wel een winkel!
Maar best netjes gesorteerd toch?
En dan hier een kijkje in mijn hobbykast. Ik word altijd zo blij als ik al deze spulletjes zie!
Heerlijke hobby hebben we toch!!
Rechts bovenin staat mijn Kimyavoorraad.
Leuk om alles weer eens even lekker door mijn handen te hebben gehad!
De ideetjes voor nieuwe projecten komen zo vanzelf naar boven!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet