vrijdag 15 juli 2016

ATC serie Summer Lovin

Voor de swap van de maand juli van Noor! Design is dit mijn bijdrage.
Het thema is "Summer Lovin"

De kleurtjes doen denken aan zee en strand.
Op aquarelpapier heb ik een achtergrondje gemaakt met verschillende kleuren Distress Ink.
Vervolgens heb ik met een ATC mask-stencil van Noor! 6002/0821 en Distress Ink de dots gemaakt.
Daarna met acrylverf en verschillende maten dopjes cirkels gestempeld.
Het dessinpapier is van Noor! Sea Shore 6011/0312
De stempeltjes die gebruikt zijn komen van het clearstempelset Summer Lovin van Noor! 6410/0027
Een stukje touw en clear drops maken het kaartje af







1 opmerking:

  1. Wat een mooie ATC-reeks Margreet !
    Heel erg mooie achtergrond !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet