dinsdag 12 juli 2016

Call the midwife dekentje

Dit patroontje wilde ik al lange tijd eens haken.
Een toepasselijke naam voor een babydekentje
en al helemaal als je zelf in een verloskundigenpraktijk werkt! ;)
Dit dekentje wordt gebruikt in de TV-serie "Call the Midwife" en is inmiddels in heel veel variaties gemaakt. Kijk maar eens op internet.
Dit dekentje heb ik gehaakt voor mijn nieuwe neefje, Julian.
Omdat we niet wisten of we een neefje of nichtje kregen, heb ik het dekentje in het wit gehaakt met een grijs randje omdat deze kleuren ook in de babykamer gebruikt zijn.



1 opmerking:

  1. Oh wat prachtig Margreet ! Daar ben je vast veel uren mee zoet geweest ! Wat een geweldig mooi en persoonlijk kado !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet