woensdag 17 augustus 2016

Scrap & Bep 26 juli 2016

Het is even geleden dat ik jullie hier wat liet zien, maar dat betekend niet dat ik stilgezeten heb hoor!
Ik ben met van alles en nog wat bezig geweest. Het fijne van vakantie is dat je dan ook tijd heb om onafgemaakte projectjes af te ronden. De komende dagen zal ik jullie weer één en ander laten zien.

26 juli heeft Tiets weer een leuke Scrap & Bep gegeven bij Kimya.
De complete workshop kun je hier vinden.

Dit is wat ik ervan gemaakt heb.



Het dessinpapier is van een 6 x 6 paperpad van Prima Marketing "Something Blue"
Beide zijden van de labels zijn beplakt met dessinpapier, maar de achterkant heb ik verder niet gescrapt.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet