maandag 16 januari 2017

Kimya Doedag Workshopdoosje

Afgelopen zaterdag, 14 januari, was de allereerste Kimya Doedag!
Wat was dit een fijne en gezellige dag! Zoveel enthousiaste dames met veel gezelligheid!
Femke en haar Kimya team en alle DT leden hebben er voor gezorgd dat alles op rolletjes liep
Voor herhaling vatbaar!

Ik mocht ook een workshop verzorgen en heb hiervoor een soort verrassingsdoosje van gemaakt.
We hebben dit project gemaakt met de frisse, voorjaarsachtige papierlijn Beautiful Flowers van Studio Light. Uiteraard voorzien van een hoop Kimya spulletjes als labels, envelopjes, zakjes, doilie's, lint, kant, bakery twine, etiketje, curly pins e.d.
Alleen al het zien van de pakketjes was voor veel dames al een reden om met veel enthousiasme te beginnen. Dat was voor mij al een mooi compliment :)
De pakketjes waren in 3 variaties; roze-blauw, groen en lila.
Ik heb het doosje uitgewerkt in roze-blauw.
Hier kun je zien hoe het geworden is.

















Liefs Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet