maandag 30 januari 2017

Mini boekje "35e verjaardag"

Onlangs kreeg ik van knutselmaatje Dineke een heel schattig miniboekje.
Deze vond ik zo leuk dat ik hem inmiddels 2 x heb nagemaakt.
De eerste heb ik helaas vergeten te fotograferen en is inmiddels al verstuurd.
De 2e is gemaakt voor iemand die haar 35e verjaardag viert, lekker vrolijk met de papierlijn Flower Delight van Studio Light
 2 houten cijfers zijn voorzien van een gaatje en met een ringetje aan elkaar gehangen. De cijfers zijn zo vastgemaakt aan het bakers twine waar het boekje met dichtgeknoopt is.
 Een etiketje op de achterkant kan niet ontbreken!
 De rechterkant is vastgezet met brads en scrapfloss, in het midden een pcket waar labels in geschoven zijn. Links een dichte pocket waar een kaartje in geschoven is.
 Achter de labels een etiketje, links op de flap zijn met cirkels de letters van de naam van de jarige gemarkeerd als grapje. Deze kleine cirkels heb ik gemaakt van 2 maten ponsjes.
 De flap rechts opengeklapt
 En het kaartje wat in de pocket geschoven is.
Ik denk dat er nog wel meer van dit soort mini-boekjes volgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet