vrijdag 20 januari 2017

Technieken Teckel Tony

Ook met haken zit ik niet stil hoor!
Heerlijk om 's avonds lekker met een haakwerkje op schoot te ontspannen.
Een tijdje geleden startte Annemarie Arts op het blog van Wolplein een Amigurumi Cal voor deze leuke teckel.
Op zich ben ik niet zo van het amigurumi's haken, maar ik vond deze teckel té leuk om niet een poging te doen.
Hier kun je het patroon, beschrijving en de uitleg met filmpjes vinden. Heel duidelijk beschreven en goed te doen!
De kleurtjes voor Tony had ik voor het grootste deel al liggen.
Deze waren bedoeld voor een ander project, een tasje, maar dat werd niet helemaal wat ik wilde.
Met nog wat extra bolletjes, zijn deze nu goed van pas gekomen.

 Werk in uitvoering......
 Even showen.....
 Staat ie goed? Oren recht?
 Het lijf met verschillende steken / techniekjes 



Tony is gehaakt met Catania van SMC in de volgende kleuren;
0130 crème
0369 donker oudroze
0242 antraciet
0244 donkergroen
0402 grijsgroen (basiskleur)
0404 zand
0408 oudroze
0406 taupe
8414 babyroze
de oren en staart zijn gehaakt met Pingouin Pingoclassic granit.




1 opmerking:

  1. Oh Margreet wat een lieverd is dit zeg ! Hij is echt geweldig geworden ! Hij staat ook zo mooi recht ! Daar mag je trots op zijn hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet