maandag 18 december 2017

Lightboxcard

Op de DT dag van Kimya 25 november jl. heeft Tiets dit projectje voor ons bedacht.
Een Lightboxcard, superleuk!
Als je dit project ook zelf wilt maken, kun je hier het filmpje vinden hoe je dit kunt doen.
Helaas had ik niet eerder tijd gehad deze thuis verder af te maken.
Inmiddels heb ik hem klaar en wil ik hem graag laten zien!

Het designpapier is Woodland Winter van Studio Light.
Op de voorkant de tekst Happy Holydays van Joy! 6002/2028.
De plaatjes komen van Syta van Gelderen art.141012
Het houten rendiertje is gekocht bij Big Bazar. 
 Om het midden van de boxcard is een stuk organza gestrikt met een stuk jute koord in 3 kleuren en daaraan 2 roestige belletjes. In de knoop is een sterprikker gestoken met daarop een ster van berkenschors.
 Een poinsetta gestanst uit vellum, met gesso en Nuvo Glitter accents tot een winterse bloem gemaakt.
De linkerkant heb ik bewust zo gelaten. Ik vind het papier al zo mooi dat het niks extra's nodig heeft. 
In de pocket zijn 2 labels geschoven en in de pocket die ontstaan is door de 2 op elkaar geplakte zakken een vierkante kaart. 
Bovenaan de box een ijspegelrand bewerkt met nepsneeuw. 
Een gezellig gezicht zo met de lampjes aan! Het schakelaartje is verstopt in de zak erachter.
Nogmaals bedankt voor het leuke idee Tiets!

Liefs,

Jutekoord (flax) XS Tricolor, 1 mm x 50 m. - Grijs/zwart/creme   Joy! FIJN ribbelkarton A5, 10 vellen     Prikker met witte ster 8.5 cm, 10 stuks Rietjes kraft/kraft chevron 25 stuks Lint fout steekje met glitter, zand, 25 mm x 1 meter Shining organza, licht creme 15 mm x 5 meter Cotton mesh decoratie 10 cm breed x 1 meter, bruin Hangetiket, labels met koordje 50 x 70 mm 100 stuks Burlap langwerpig weefsel 15 mm x 1 meter - bruin Cotton lint, 2 mm x 50 meter met glitter, wit met zilver Kraft label vaandel met eyelet 12 stuks 1.3 x 5 cm 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk dat je de moeite hebt genomen om mijn blog te bekijken en een reactie te geven!
Bedankt!
Groetjes Margreet